čtvrtek 9. srpna 2007

Slavíme dvoje narozeniny

Tento týden (v pondělí 6th a středu 8th) jsme měli důvod k oslavám. Mishu (Rumunka) a za dva dny Eszter (Maďarka) slavily své narozeniny.

V pondělí jsme se rozhodly udělat jen takovou menší party u nás na bytě. Nakonec přišlo dvakrát víc lidí než jsme očekávaly. Dohromady se nás sešlo asi 18 lidí. Některé návštěvníky jsem nikdy předtím neviděla. Vzhledem k většímu počtu hostů nám docela brzy došel alkohol a musely jsme přikupovat. Zábava přesto byla skvělá. Oslavenkyním se večer líbil obzvlášť. Obě svorně tvrdí, že to byly nejhezčí narozeniny v jejich životě.

Další den pro mě nebyl zas tak příjemný. Šla jsem s Eszter večer nakupovat do místního hypermarketu. Celý den jí nebylo dobře. Když jsem platila u kasy za nákup, Eszter vedle mě omdlela. Pomáhalo mi ji křísit několik lidí. Naštěstí po několika minutách (mě to teda připadalo jako celá věčnost) se probrala.

Ve středu jsme měli druhou narozeninovou party. Tentokrát to měla být větší akce. Šli jsme do klubu, kde se každou středu hraje a vyučuje salsa - to je úplně stejné jako u nás na Stodolní. Těšila jsem se, že si zatančím. Jenže bohužel byl klub absolutně plný. Nedalo se tam ani hnout. Tak jsme si koupili pití ve večerce (měli tam i Staropramen) a šli jsme do parku. Pak jsme byli ještě v dalších dvou klubech. Až ve třetím jsme našli trochu místa. V Makedonii má totiž řada diskoték prázdniny. Prostě zaměstnanci mají dovolenou. Proto ty kluby, co zůstaly otevřené, byly tak přeplněné. Že se nám i druhá párty líbila, dokazuje náš návrat na byt až ve 4 ráno :o).

Dnes (čtvrtek 9th) odjela domů Polka. Ne že by se jí tady nelíbilo. Má jet na dovolenou s rodiči. Zůstaly jsme tady už jen tři CEEDky a "naše šéfka". Jojo...pomalu se nám to krátí...


Žádné komentáře: