pátek 27. července 2007

Moje kontakty

Pro upřesnění bych vám chtěla sdělit, jak mě můžete nejlépe zastihnout.

Na office jsem každý pracovní den mezi 10 h - 20 h. Odpoledne ale máme libovolně dlouhou "siestu" :o). Na počítači je nainstalovaný Skype, takže si klidně můžem chatovat. Volat asi ne, protože tady jsou lidi a ani nevím, jestli by spojení dobře fungovalo. Samozřejmě jsem skoro každý den na e-mailu.

Co se týče telefonu, používám tři SIM karty. Koupily jsme si s holkama dohromady jedno makedonské číslo. Máme levné volání mezi dalšími 3 lidmi (ti, co mě vyzvedli z nádraží). A můžeme psát SMS do zahraničí za Kč 2,50. Ostatním holkám makedonská SIMka nefunguje v jejich telefonech. Proto mám tuto SIMku celý den já. Každý den před spaním si měním český Vodafone a český T-Mobile, takže mi vaše SMSky docházejí. Můžete mi psát tam, kam vám to nejvíc vyhovuje, já si to každý večer přečtu.

Žádné komentáře: