čtvrtek 7. srpna 2008

Ubytovani, rodina, jidlo.

Zacnu "moji" rodinou. Puvodne jsem si myslela, ze budu bydlet u nejake starsi pani. Ale kdepak. Ziju u mlade holciny (Natalie), urcite ji neni vic jak tricet. Ma piercing v oboci, je k nam prijemna a dobre vari. Bydli nyni se svou kamaradkou. Nevsimla jsem si, ze by Natalie chodila nekdy do prace, ale podle dokumentu, co mi skola poslala, by mela byt uklizecka. Asi si v soucasnosti vydelava jen ubytovanim studentiku jako jsem ja.

Bydlime v peknem domecku, ktery je jednoduse ale ucelne zarizeny. Mam pokoj s Polkou Monikou, ktere je 21 let. Je to takove tiche stvoreni, ktere by vetsina lidi uplne prehledla. Co se tyce anglictiny, tak je hodne nekomunikativni. Lepe receno - musim z ni vsechno pacit. Kdyz se me tuhle u vecere sama na neco zeptala, mela jsem obrovskou radost. Sice s ni sdilim pokoj, ale pripadam si tam sama. Spime v takovem malem pokojicku, kam se vesly jen dve postele a dve komody. Ale moje postylka je pohodlna, takze se mi spi bajecne. Ostatne jako obvykle :-)


Na prvnim obrazku muzete videt domecek, kde bydlim. Je to ten bily uplne napravo.
Na druhem obrazku je nas pokojicek.
Moje postel je tentokrat vlevo.

Pro pobyt mame nekolik pravidel. Napriklad se nemame vracet domu pred 17. hodinou, protoze Natalie nemusi byt doma, takze by nam nemusela otevrit. Je to docela dost omezujici pravidlo, jedine, se kterym fakt nesouhlasim. Nastesti mi Natalie druhy den zapujcila klice. Ovsem nevim, na jak dlouho. Vypada to, ze je chce zpet, ale ja se nedam. Dalsi pravidla. Muzeme se sprchovat maximalne jednou denne. Mame na vyber bud rano nebo vecer. Nesmime ji chodit do lednicky. Asi ma spatne zkusenosti s byvalymi studenty. Ale ja se jim nedivim. Ma tam dobrudky, sladkosti, rolady...ale ty mi nedostavame, to ma jen pro sebe. Nastesti mam tri minutky od domecku supermarket Morrison. Neco jako nas Kaufland. Asi se stanu pravidelnym zakaznikem :-)


Jidlo. V pracovnich dnech mame doma snidani a veceri. O vikendech bych mela mit i obed. Na snidani mame vzdy stejny vyber. Toastovy chleba s marmeladou nebo sladke Cornflakes s mlekem. Zatim to jde, ale obavam se, ze mi to za chvili zacne lezt krkem :-) Vecere jsou vyborne, docela jsem se obavala, jestli mi bude britska strava chutnat. Nastesti se to nenaplnilo. Napriklad vcera jsme mely testoviny s tunakovou pastou, kukurici a syrem. Dny predtim ryzi s fazolovou omackou ci brambory s kurecim masem a dusenou zeleninou... Take mame moznost se stravovat ve skolnim bufetu. Muzeme si tam zakoupit toasty, nejake koblizky, ovoce a napoje. Pokud bychom chteli neco "special", staci pozadat typka z kantyny a dalsi den budeme mit dane jidlo k dispozici. Slusna sluzba, ne?

Žádné komentáře: