středa 11. března 2009

Market Communication

Tento předmět míváme každé pondělní ráno a ve středu. Výuka není rozdělena jako u nás na přednášky a cvičení. Zezačátku hodiny nám vyučující krátce představí teorii a po zbytek hodiny řešíme ve skupinách různé úkoly či případové studie.

Zprvu jsme se zabývali zejména rozdíly mezi kulturami (co se marketingu týče - protože napřt. na stejnou reklamu nemusí regovat Čech a Američan stejně). Nyní se zaměřujeme především na to, jak vytvořit reklamu v tisku, jak psát direct mail, tisková prohlášení, firemní časopis, brožury apod.

Není to jednoduché - zejména z toho důvodu, že se toto nedá naučit nazpaměť, ale je k tomu potřeba marketingového myšlení a umění psát. A pochopitelně i slušnou angličtinu :-) Každopádně koncepce i náplň tohoto předmětu mi přijde velmi zajímavá. O to víc, že podobný předmět na ekonomce v Ostravě nemáme.

Žádné komentáře: